ORDUZ KANPOKO EKINTZETAN IZENA EMATEKO EPEA ZABALIK / ABIERTO EL PLAZO DE INSCRIPCION A LAS EXTRAESCOLARES

Hona hemen Ibaiondo eskolako 2022-2023 ikasturterako eskolaz kanpoko jardueren eskaintza.

Izena emateko ohiko epea 2022ko maiatzaren 16tik, ekainaren 5era izango da.

Izena emateko orduan, parte-hartzailearen datuak bete beharko dira.

Izena ematean, tokia gordetzeko, banku igorpena eginen da uztailean, jardueraren% 40ari dagokiona. (Aukeratutako jardueratik taldea ateratzen ez bada edo araudian jasotako kasuren bat gertatzen bada soilik itzuliko da). Jarduerak hasi ondoren, gelditzen den zenbatekoa deskontatuko da). Hautatutako taldea aktibatzen ez bada, ukitutako familia bakoitzarekin harremanetan jarriko gara aukera berriak emateko edo erreserbako zenbatekoa itzuliko da.

Gogorarazten dizuegu izena eman eta eskolaz kanpoko jarduerei buruzko informazio guztia berrikus dezakezuela, baita araudia ere, blog honen bidez:
https://ibaiondoekintzak.wordpress.com/

Informazio gehiago edo zalantzarik izanez gero, jarri harremanetan IÑAKI koordinatzailearekin, posta elektronikoz: ibaiondo@athlonprestakuntza.eus edo 663036051 telefonoan.
A continuación les enviamos la Oferta de Actividades Extraescolares para el curso 2022-2023 del centro escolar Ibaiondo.

El periodo ordinario para formalizar las inscripciones será del 16 de mayo al 5 de junio de 2022.

A la hora de realizar las inscripciones se deberán rellenar los datos de la persona participante.

En el momento de realizar la inscripción, a modo de reserva de la plaza, se efectuará un giro bancario en el mes de julio correspondiente al 40% de la actividad. (Éste únicamente se devolverá en caso de que no salga el grupo de la actividad elegida o bien si se produjeran algunos de los casos contemplados en la normativa). Una vez iniciadas las actividades, se descontará el importe restante. En caso de no activarse el grupo elegido, nos pondremos en contacto con cada una de las familias afectadas para darles nuevas opciones o se devolverá el importe de reserva correspondiente.

Les recordamos que pueden realizar las inscripciones y revisar toda la información referente a las Actividades Extraescolares, así como la normativa, a través del blog:
https://ibaiondoekintzak.wordpress.com/

Para más información o cualquier tipo de duda, pónganse en contacto con IÑAKI, a través del email: ibaiondo@athlonprestakuntza.eus o el teléfono 663.036.051.
Share on Google Plus