Urtekariak/Anuarios

Iritsi da denok zain geunden unea, badugu 2020/2021 ikasturteko urtekariak. Horrelako egoera zail batean eta hainbeste eragozpenekin, gure argazkilaritza-taldeak gure txikiei etekin handia ateratzen jakin du.

Espero dezagun asko gustatzea!!!!!

Esan dizuegun bezala, aurten, salbuespen gisa, IGEko kide diren familiek urtekari bat jasoko dute doan.

Beste urtekoriren bat nahi duten familientzat eta IGEko kide ez direnentzat prezioa 10€ koa izango da urtekari bakoitzeko, IGEren webgunearen bidez eskatu beharko dira: https://ibaikide.eus, dirua aldez aurretik IGEren kontuan sartuta (ES97-3035-0430-71-4300034813), ikaslearen izen-abizenak adierazita.

Urtekariak tutoreek emango dizkiete haurrei datozen egunetan.

Bestalde, laster bidaliko dizuegu ikastolako janzkera berriari buruzko informazioa, eskariak egiten has zaitezten.
Ha llegado el momento que todos estábamos esperando, ya tenemos los anuarios del curso 2020/2021. Dentro de una situación tan difícil como esta y con tantos impedimentos, nuestro equipo de fotografía ha sabido sacar un inmenso partido a nuestros peques.

Esperemos que a todos os guste!!!!

Como ya os comentamos, las familias socias del AMPA este año excepcionalmente, recibirán gratis un anuario por familia.

Para las familias que deseen algún anuario más y para los no socios del AMPA el precio será de 10€ por anuario que se deberán solicitar a través de la web del AMPA: https://ibaikide.eus previo ingreso en la cuenta del AMPA (ES97-3035-0430-71-4300034813) indicando el nombre y los apellidos del Alumno.

Los anuarios se los entregarán los tutores a los niños en los próximos días.

Por otro lado, en breve os mandaremos la información relativa a la nueva equipación de la ikastola, para que podáis empezar a hacer los pedidos.
Share on Google Plus