Estatutoetan aldaketak/Cambios en los estatutos

ESTATUTOETAN EGINDAKO ALDAKETAK


Erregistro berak betebeharreko aldaketa batzuk sartu ditu bere ereduan

2.art Egindako ekintzak zehaztu behar dira
10.art Zehaztuta dago %25 kideekin nahiko bilera orokorra eskatzeko. Gure gaurko estatutoetan %10ekin nahiko, baina %25 jarri beharko dugu
11.art Bilera orokorra egiteko 5 egunekin abisatu behar dela dio. Gaur egun, 15 egun behar genituen.
12.art Onarpen batzuk gehiengo absolutua behar dutela dio. Gaurko estatutoetan gehiengo kualifikatua
14.art Libre uzten du batzordearen osaketa. Derrigorrezkoak diren bakarrak dira lehendakaria, idazkaria eta diruzaina
27.art Berria da. Batzordekideen ardura zehazten du. Hemendik aurrera artikulo guztiak zenbakiz aldatzen dute.
29.art Elkartean sartzeko bi elkartekideen sinadura behar da
38.art Elkartearen sozietate ondarea zehaztea eskatzen du. Gaurko estatutoetan ondare fundazionalaz hitzegiten zen eta elkarteak ez zeukala ezer jartzen zuen. Elkarte sozietate ondarea 0eurokoa jartzea esan digute erregistroan.



Zuzendaritza batzordeak proposatutako aldaketak

1.art. Zuzendaritza batzordean izenaz aldatzea erabaki zen: Batetik, Ibailakua izeneko beste elkarte bat dagoelako. Bestetik, gaur egungo A.P.A. (asociación de padres de alumnos) aldatu eta A.M.P.A. – I.G.E. (asociación de madres y padres de alumnos - ikasleen guraso elkartea) jartzeko.
Proposatutako izenen artean bozketa egin zen eta Ibaikide atera zen irabazle.
Izena berria proposatzen dugu orduan A.M.P.A. – I.G.E. IBAIKIDE
2.art. Elkartearen helburuak lortzeko zuzendaritza batzordean edo elkartekideen batzar orokorran onartutako ekintzak egingo dira.
14.art. Zuzendaritza batzordean derrigorrezkoak direnak bakarrik jarriko ditugu: Lehendakaria, idazkaria eta diruzaina. Lehendakariordea eta batzorkideak egon daitezkete baina ez dira derrigorrezkoak. Izatekotan, gehienez ere 5 batzordekide izan daitezkete.

Elkartekideek proposatutako zuzenketak

ampaibailakua@gmail.com helbidera bidali behar dituzte batzarra baino zortzi egun lehenago.
Batzarrean, zuzenketa hauek bozkatuko dira. Gero, estatutoen aldaketa orokorra erabakiko da.
CAMBIOS EN LOS ESTATUTOS



Cambios obligatorios establecidos por el propio registro de asociaciones

Art.2 Hay que especificar las actividades a realizar.
Art.10 Para poder solicitar una asamblea extraordinaria han puesto un mínimo del 25% de socios. En los estatutos actuales constaba el 10% de socios
Art.11 Entre la convocatoria y la propia asamblea deben mediar un mínimo de cinco días. En los estatutos actuales eran necesarios 15 dÍas.
Art.12 Algunas decisiones necesitan mayoría absoluta. Antes pedían mayoría cualificada.
Art.14 En la composición de la junta directiva establece como obligatorios sólo los puestos del presidente, secretario y tesorero.
Art.27 Establece las obligaciones y responsabilidades de los vocales de la junta directiva. Es un artículo nuevo y a partir de aquí, todos los artículos varían de número.
Art.29 Para formar parte de la sociedad es necesario presentar un escrito avalado por dos socios dirigido al Presidente y la junta decide la admisión o no. Lo de los dos socios es nuevo.
Art.38 Solicita el patrimonio social de la sociedad. En los estatutos actuales se habla de patrimonio fundacional que es nulo. A día de hoy, en el registro nos indican que pongamos patrimonio social 0euros.

Cambios propuestos por la Junta Directiva

Art.1 En la reunión de la Junta directiva se decidió cambiar el nombre de la sociedad. Por una parte, porque existe otra sociedad también llamada Ibailakua. Por otra parte, hoy en día somos una A.P.A: (asociación de padres de alumnos) y se consideró conveniente cambiarlo por A.M.P.A. - I.G.E. (asociación de madres y padres de alumnos- ikasleen guraso elkartea).
Se realizó una votación entre los nombres propuestos y se eligió Ibaikide.
Este es el nuevo nombre propuesto A.M.P.A. – I.G.E. IBAIKIDE
Art.2 Para conseguir los fines de la sociedad, se realizaran las actividades que se consideren oportunas en la Junta Directiva y la Asamblea General.
Art.14 En la Junta Directiva los cargos obligatorios son los que marca la ley: Presidente, secretario y tesorero. Los cargos de vicepresidente y vocales son convenientes pero no obligatorios. Caso de que hubiera vocales, no serían más de cinco.

Enmiendas a los Estatutos propuestas por los socios

Deben mandar un escrito a ampaibailakua@gmail.com para que llegue a la Junta Directiva ocho días antes de la asamblea general.
En la Asamblea primero se votarán las enmiendas. Después, se decidirá si se acepta la modificación de Estatutos con sus enmiendas.
Share on Google Plus