Udalekuak/Colonias

Zuekin harremanetan jartzen gara jakinarazteko aurrekontuak eskatzen ari garela ​ udalekuak egiteko gure eskolan​, bai Paskua astean, apirilaren 18tik 21era, bai Prudentzio Deunaren astean, apirilaren 24tik 27ra.

Antolaketa lanarekin jarraitu aurretik, jakin nahiko genuke zuetako zenbatek interesa izango lukeen aipatutako udalekuen izena emateko. Iritzi-azterketa bat besterik ez da.

Eskaintza zabala ematen saiatuko gara; goizeko zaintza eta jantokia, aste osorako izen-ematea, bi astetarako edo egun solteetarako.

Eskertuko genizueke interesa baduzue, erantzun iezaiozuela mezu honi.ampaigeibaikide@gmail.com>
Nos dirigimos a vosotros para informaros de que estamos solicitando presupuestos a diferentes empresas para realizar unas colonias en nuestro centro para la semana de Pascua, del 18 al 21 de abril, y para la de San Prudencio, del 24 al 27 de abril.

Antes de continuar con el trabajo de preparación de las mismas, querríamos saber cuantos de vosotros estaríais interesados en las colonias. No es más que un sondeo, no compromete a nada.

Se intentará dar una oferta amplia, con custodia a la mañana y servicio de comedor, siendo posible apuntarse para una semana completa, las dos o por días sueltos.

Os agradeceríamos que si creéis que os podría interesar respondáis a este email.ampaigeibaikide@gmail.com>


Share on Google Plus